News



Palm Garden Hotel Buffet Ramadan 2019

Posted on: 01 Apr, 2019

Bila bulan ramadan, mesti ramai mencari buffet ramadan kan?

Apa kata jika berkesempatan marilah mencuba buffet ramadan di Palm Garden Hotel yang bertemakan “RAMADAN KAMPUNGLICIOUS”.

Terdapat lebih dari 80 jenis menu makanan di sediakan sepanjang bulan Ramadan ini dengan pelbagai menu seluruh Malaysia dan juga beberapa menu makanan antarabangsa juga di sediakan.

Antara menu utama di sediakan…

Menu utama tersebut akan ditukar setiap hari.. jangan risau… kalau pergi hari-hari pun tak bosan lah orang cakapkan.

Jadi boleh lah hari-hari berbuka di sana kan?

Banyak bukan menu yang disediakan….. sayur-sayuran, ulam, desert, abc… emmm… terliur pula rasa tekak bila tengok menu-menu tersebut….

Oh ya… untuk makluman semua, bukan hanya menu ini aja ada di dalam hotel, terdapat juga beberapa gerai di luar perkarangan hotel disediakan…..

Gerai di luar semestilah yang bakar-bakar dan goreng-gorengkan…

Sedap tu makan panas-panas masa berbuka nanti….

Kambing golek ni mana boleh tinggal kalau gi buffet ramadan kan?

Ayam golek juga ada disediakan…

Antara gerai-gerai yang disediakan adalah:-

Amacam sedapkan??

 Air minuman, gula-gula dan juga popcorn amat sesuai untuk kanak-kanak…

Jadi ada juga benda yang dapat buat anak-anak diam kan? Berikan aja popcorn ni.. tentu duduk setempat…. 

Antara menu-menu yang saya dah cuba….

Semua sedap-sedap belaka….. rugi tau kalau tak cuba… Jadi cepat-cepat tempah sebelum terlambat… sekarang ni ada promosi harga buffet ramadan.

Harga buffet Ramadan seperti berikut:
WALK IN
RM98.00 nett – Dewasa
RM58.00nett – Kanak-kanak (bawah 12 tahun) & Warga emas

ONLINE –> Ramadan Buffet
RM85.00 nett – Dewasa
RM51.00 nett – Kanak-kanak (bawah 12 tahun) & Warga emas

Tapi jika beli secara online sebelum 5 Mei 2019, haa…. harga dapat lagi murah…

RM75.00 nett – Dewasa
RM45.00 nett – Kanak-kanak (bawah 12 tahun) & Warga emas


Jadi tunggu apa lagi.. cepat-cepat tempah sebelum meja penuh… nanti lagi susahkan…

Palm Cafe Coffee House
Palm Garden Hotel
IOI Resort City
62502 Putrajaya
Tel: 03-8943 2233
emel: palmgarden@palmgarden.com.my
Tempahan online: https://palmgarden.com.my/ramadan-buffet/

 
Loading...